FAQ

Veel gestelde vragen:

  1. Waar zijn jullie gevestigd?
  2. Er gaat iets mis met mijn bestelling, hoe kan ik contact opnemen?
  3. Hoe gaat de bezorging?
  4. Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  5. Ik heb een klacht, waar moet ik zijn?
  6. Heb ik een bedenktermijn? (herroepingsrecht)
  7. Zijn alle producten op voorraad?
  8. Maakt Whisky.nl gebruik van cookies?
  9. Winkel ik veilig op whisky.nl?
  10. Kunt u mij adviseren welke whisky ik moet kopen?
  11. Ik wil graag mijn zakelijke relaties whisky flessen sturen, kan dat?
  12. Hoe word ik op de hoogte gehouden van de laatste aanbiedingen en nieuwtjes?
  13. Kan ik ook blogger worden?

Waar zijn jullie gevestigd?

Wij zijn gevestigd in Zevenaar aan de Didamsestraat 24. Ons KVK nummer is 55154816 en ons BTW nummer is NL 851587872B01.

Er gaat iets mis met mijn bestelling, hoe kan ik contact opnemen?

U kunt ons bellen op telefoonnummer 0316 - 76 00 64 en kunt ons ook mailen op klantenservice@whisky.nl. Wij zijn telefonisch bereikbaar van dinsdag tot en met zaterdag.

Hoe gaat de bezorging?

Meer informatie over bezorgen vindt u hier.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Op dit moment is het mogelijk om te betalen met iDeal, PayPal, Creditcard, Sofort, Bancontact, Bitcoins, overschrijving en rembours. Alleen voor rembours betaalt u € 9,00 extra, voor alle andere betaalmogelijkheden berekenen wij geen extra kosten. Rembours is alleen mogelijk bij verzending binnen Nederland. Het is ook mogelijk om uw producten af te halen in onze winkel. Daar heeft u de mogelijkheid om contant en met pin te betalen. 

Ik heb een klacht, waar moet ik zijn?

Klachten kunt u mailen naar klantenservice@whisky.nl. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Heb ik een bedenktermijn? (herroepingsrecht)

Ja, u heeft 14 dagen de tijd om gebruik te maken van uw herroepingsrecht. Deze 14 dagen gaan in zodra u de volledige bestelling heeft ontvangen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht dan zijn alleen de kosten van de retourzending voor uw eigen rekening. Het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele extra berekende kosten zal uiterlijk binnen 30 dagen aan u worden gecrediteerd.

Zijn alle producten op voorraad?

Indien het product niet op voorraad is dan zal dit zijn aangeven. Omdat de voorraad van de site ook de voorraad is van onze slijterij kan het voorkomen dat een product toch is uitverkocht.  Is uw levering vertraagd of zijn (enkele) producten niet (meer) leverbaar dan informeren wij u hierover.

Maakt Whisky.nl gebruik van cookies?

Ja, wij gebruiken cookies op Whisky.nl voor functionele- en analytische doeleinden. 

Winkel ik veilig op whisky.nl?

Ja, meer informatie over uw veiligheid vindt u hier.

Kunt u mij adviseren welke whisky ik moet kopen?

Jazeker! Stuur een e-mail naar klantenservice@whisky.nl en wij helpen u graag.

Ik wil graag mijn zakelijke relaties whisky flessen sturen, kan dat?

U kunt uw bestelling via onze website plaatsen. Bij stap 2 in de bestelprocedure zal er gevraagd worden om uw bedrijfsnaam. Na afronden van uw bestelling ontvangt u van ons een gespecificeerde factuur met een BTW overzicht. Indien u grote aantallen wilt laten bezorgen dan kunt u contact met ons opnemen. Wij sturen u dan een voorstel op maat.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van de laatste aanbiedingen en nieuwtjes?

U kunt uw e-mailadres achterlaten aan de onderzijde van deze pagina. Wij sturen u dan maandelijks onze nieuwsbrief met de laatste nieuwtjes en aanbiedingen. Ook zullen er op Twitter en Facebook regelmatig berichten worden geplaatst.

Kan ik ook blogger worden?

Ja, iedereen kan een beoordeling toevoegen bij een product. Wilt u uitgebreide beoordelingen gaan schrijven op regelmatige basis, stuurt u dan een e-mail naar info@whisky.nl.