Veel gestelde vragen over het bezorgen van uw pakket:

  1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  2. Wat zijn de bezorgkosten?
  3. Welke transporteur zorgt voor de aflevering?
  4. Ik was niet thuis toen de koerier/postbode langs is geweest, wat nu?
  5. Kan ik mijn pakket ook volgen?
  6. Mag een minderjarige de zending in ontvangst nemen?
  7. Wordt de factuur meegestuurd?
  8. Mijn pakket is beschadigd geleverd, wat nu?
  9. Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
  10. Retourbeleid

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen geplaatst voor 17:30 worden nog dezelfde dag verzonden. Dit kunnen we echter niet garanderen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij hebben vaste lage verzendkosten van € 5,95 ongeacht de grootte van uw pakket. Bestelt u boven de € 150,- dan is verzending gratis.

Welke transporteur zorgt voor de aflevering?

Voor alle zendingen maken wij gebruik van PostNL. PostNL heeft het grootste bezorgingsnetwerk en de meeste afhaalpunten. deze afhaalpunten kunt u ook direct kiezen bij het afrekenen zodat u uw bestelling daar direct op kan halen, handig als u niet zeker weet of u thuis zal zijn tijdens de levering.

Ik was niet thuis toen de koerier/postbode langs is geweest, wat nu?

De koerier/postbode zal een brief bij u in de brievenbus doen en het pakket bij het dichtsbijzijnde PostNL punt achterlaten waar u het op kunt halen.

Kan ik mijn pakket ook volgen?

In het e-mailbericht wat u ontvangt staat een link naar de track & trace website.

Mag een minderjarige de zending in ontvangst nemen?

Nee, het is niet mogelijk voor een minderjarige om uw pakket in ontvangst te nemen. De koerier/postbode zal altijd vragen om een handtekening van een meerderjarige. Bij twijfel kan er om legitimatie gevraagd worden.

Wordt de factuur meegestuurd?

Nee, deze krijgt u per e-mail toegestuurd. Wij voegen wel een pakbon mee bij uw zending met daarop vermeld welke producten er in het pakket zitten en wie uw bestelling heeft verwerkt. Er staan geen bedragen op deze pakbon.

Mijn pakket is beschadigd geleverd, wat nu?

Neem direct contact op met onze klantenservice. U kunt ons mailen op info@whisky.nl of bellen naar 085-303 7170. Wij zullen u in de meeste gevallen vragen om het pakket te retourneren en wij sturen u dan indien mogelijk direct een vervangend product. Is uw product niet meer leverbaar dan krijgt u de mogelijkheid voor eenzelfde bedrag een andere product uit te zoeken of u kunt er voor kiezen om het betaalde bedrag in zijn geheel teruggestort te krijgen.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Bij het bestellen van uw producten kunt u een afwijkend bezorgadres ingeven.

Retourbeleid

U heeft 14 dagen bedenktijd na aanschaf van het product om deze te retourneren mits het product zich in originele en ongeopende staat bevindt. De verzendkosten komen voor eigen rekening.